#1 WYZWANIE treningowe | FOCUS T25 z Shaunem T

0 Comments

Ostatnio na blogu u niebiesko-szarej w oczy wpadł mi trening Focus T25, a ponieważ deklaruje on 25 minutowy trening 5 dni w tygodniu, zdecydowałam się na niego z braku czasu na dłuższe ćwiczenia. Poza tym załóżmy, że jestem osobą początkującą, więc zazwyczaj zaczynam od najniższych poziomów. Staram się nie obciążać stawów kolanowych, ponieważ mam już z nimi kłopoty, a w trakcie treningu, pośród osób ćwiczących w gronie Shaun'a jest Tanya, którą widzisz na zdjęciu powyżej. Tanya ćwiczy w okresie pociążowym, dlatego przedstawia każde ćwiczenie w bardziej light'owej wersji. Ćwiczenia nie wymagają dodatkowego sprzętu, więc wstajesz, włączasz program na dany dzień i ćwiczysz.


Zaczynam od dziś. Kto dołącza? By wykonywać te ćwiczenia, nie potrzebujemy żadnego sprzętu więc nie będziemy się wykręcać, że czegoś nie mam. Po prostu opuszczenie dnia treningowego będzie równało się naszemu lenistwu. Nie dopuśćmy do tego. Walczmy o siebie i o naszą sylwetkę.

A oto filmy - spieszmy się, bo nie wiadomo kiedy mogą zostać usunięte ;/
6. Stretch

ZACZYNAMY :)


You may also like

Brak komentarzy:

Zostaw ślad po sobie. Będzie mi łatwiej trafić do Ciebie :)